5 maj 2013

Pillekatt och vuxenjacka sedan en liten paus

Då har jag blivit klar med mina två projekt jag ville hinna innan bebisen kommer.

Det är en huvjacka i microfleece till vuxen, med önskan om en stor fodrad huva.

Det andra var en liten pillekatt.

Jackan blev helt ok tycker jag, mjuk och skön, tuff men ändå diskret. Mjuk mudd i ärmsluten med lite dekorsöm blev pricken över i:t
Jag hoppas man får glädje av med många vår och höstkvällar. 




Pillekatten blev mycket söt den med, precis som sina tidigare syskon.




Nu kommer jag ta det lite lugnt med sömnaden, för i morgon kommer min lilla prinsessa och jag kommer inte ta med mig symaskinen till BB :)
Men en och annan sömnadstidning blir det nog.
Jag har många ideér inför sommaren och hoppas kunna hinna med att sy allt jag tänkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar