31 december 2014

Gott Nytt År! Stjärntecken i vinyl

Då har vi kommit fram till den sista dagen för år 2014.
Det har varit ett roligt och händelserikt år och jag ser fram mot ett nytt år med nya möjligheter.




Det sista alstret jag kommer visa för et detta år får bli en mössa som jag gjorde till en tjej som fyllde tonåring.
Jag ville ge henne något enkelt men ändå med en hel del tanke bakom.Det blev en mössa i svart dubbel jersey. På denna i silvrig vinyl (syns dåligt å bilden att det är silver) föreställande hennes stjärntecknen nämligen stenbocken.

Hon blev glas för mössan och jag hoppas den kommer värma hennes huvud och öron mycket nu i vår.



Jag vill passa på att önska er alla ett riktigt Gott Nytt År och en god fortsättning på det nya året!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar